Сайт використовує cookie. Рекомендуємо використовувати cookie для більш коректної роботи
Обмін та повернення
Обмін та повернення.
Обміняти або повернути товар можна протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотна доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.
Повернення або обмін товару здійснюється у разі якщо товар не був у використанні та упаковка не пошкоджена.
Умови та порядок повернення придбаного бракованого товару в інтернет-магазині WiseHome.
У разі придбання бракованого товару, Покупець має право :
- обміняти його на інший такий же, належної якості;
- обміняти його на аналогічний товар з частковою доплатою або частковим поверненням сплаченої суми, в залежності від вартості аналогічного товару;
- отримати знижку на бракований товар, розмір якої встановлюється за згодою сторін;
- повернути його і отримати сплачені гроші в повному обсязі.
Скарги на браковані товари адресуються в усній формі за телефоном +380952480000 або ж в письмовій заявці на електронну адресу: wisehome.ua@gmail.com. У разі необхідності менеджер надасть вам сприяння.
Термін розгляду скарг - до 14 календарних днів з дати отримання скарги.
У разі задоволення заявленої скарги: Покупець самостійно відправляє поштою або кур'єрською службою бракований товар і товарний чек на адресу магазину. Вартість доставки бракованого товару компенсується.
Спосіб повернення грошових коштів - аналогічний їх отриманню, якщо інше не обумовлено сторонами.
Відповідно до вимог Податкового кодексу України, Покупець для повернення грошових коштів зобов'язується надати Продавцю копію паспорта та ідентифікаційного коду Покупця, згідно з вимогами Закону України «Про захист персональних даних».